Szkoła Podstawowa

Aktualności

ELIMINACJE – PYTANIA

ELIMINACJE – PYTANIA

Rozpoczynamy pierwszy etap naszego projektu, realizowanego wspólnie z Dyrekcją Zespołu Szkół Społecznych Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Małego Księcia w Tarnobrzegu oraz Pawła M. Piecucha CsTS (Rt Hon. The Lord Baron of Cargoll, county Cornwall).
Aby wziąć udział w eliminacjach, należy odpowiedzieć pisemnie na poniższe pytania i w formie pliku *.pdf bądź *.docx, przesłać na adres email Mentora Projektu: ppiecuch@outlook.com z tematem wiadomości: ELIMINACJE.
Na udzielenie odpowiedzi, kandydaci mają 10 dni od daty rozpoczęcia eliminacji.
Po upływie 10 dni, uczestnicy projektu zostaną wyłonieni na podstawie oceny przesłanych odpowiedzi w ciągu kolejnych 3 dni. Zwycięzcy zostaną poinformowaniu droga mailową a ich lista zostanie również opublikowana na stronie placówki.

ETAP I
PYTANIA
Projekt Informatyka Książęca
Postaraj się odpowiedzieć na wszystkie pytania, nawet jeśli odpowiedź brzmi: „nie wiem”.
Bądź kreatywny / kreatywna w pytaniach wymagających dokładniejszego opisu.
W przypadku pytań, gdzie konieczne jest zaprezentowanie swojej pracy – upewnij się, że materiał, do którego wysyłasz
link działa poprawnie i jest dostępny online. Niestety materiały / zasoby które nie będą dostępne z powodów
technicznych, nie zostaną zakwalifikowane do oceny.

  1. Podaj swoje imię i nazwisko, wiek oraz adres e-mail.
  2. Opisz komputer, który posiadasz – na potrzeby profilowania zadań w projekcie, chcemy znać parametry
    techniczne maszyny, na której pracujesz w domu. (CPU, RAM, GPU, OS).
  3. Dlaczego wybrałeś/wybrałaś kierunek związany z technologiami komputerowymi?
  4. Opisz swoją super-moc. (np. programowanie Python/C#/Rust, modelowanie 3d, animacja 3d, budowa
    podzespołów elektronicznych, tworzenie modeli 3D na potrzeby gier i multimediów, edycja dźwięku bądź
    materiałów wideo, streaming bądź własny kanał na YT poświęcony nowym technologiom, bądź coś zupełnie
    unikalnego!) Kreatywność w opisie mile widziana .
  5. Opisz swoją wymarzoną przyszłość w branży technologicznej.
  6. Ulubiony system operacyjny?
  7. Ulubione oprogramowanie, z którego korzystasz najczęściej – i dlaczego akurat to?
  8. Ulubiona marka podzespołów PC (Corsair, Asus, MSI etc.), bądź ulubiona marka zestawów komputerowych
    (DELL, Lenvo, HP etc.) Dlaczego akurat ta?
  9. Ulubiona gra PC / Linux?
  10. Ulubiona gra retro (PC, Amiga, C64, Atari etc.)?
  11. Posiadasz konsolę gier? (XBOX, PS, Switch, inna?)
  12. Znasz jakąś platformę inną niż Windows PC? (Unix/Linux/FreeBSD, bądź retro: Amiga/Atari/C64/VIC20 etc?)
  13. Oprogramowanie, które chciałbyś /chciałabyś poznać a do którego nie masz obecnie dostępu?
  14. Opisz swoje pierwsze „spotkanie z komputerem” – takie które zdecydowało o wyborze kariery w branży
    nowych technologii. Pamiętasz jaka była to maszyna? Jakie oprogramowanie?
  15. Posiadasz swoje portfolio, stronę www bądź profil społecznościowy z przykładami swojej pracy / umiejętności?
    Jeśli tak, podaj je.
  16. Ostatnie i najważniejsze pytanie / zadanie otwarte:
    Mentor projektu w tym pytaniu otwartym proponuje małe wyzwanie dla uczestników.
    Owo wyzwanie jest proste:
    Musisz w wybrany przez siebie sposób, spróbować zaimponować mentorowi projektu.
    Posiadasz wyjątkową pracę w swoim portfolio? Niezły model 3D, ciekawy algorytm w Pythonie, pracę graficzną 2D,
    może demo własnej gry czy ciekawy materiał na YouTube/Twitch, a może jesteś speed-runnerem bądź profesjonalnym graczem?
    Wybierz coś z czego jesteś szczególnie dumny i zaprezentuj w formie krótkiego opisu z odpowiedzią, dlaczego wybrałeś / wybrałaś akurat tę pracę – plus link do prezentacji pracy online (praca musi być dostępna do pobrania online bądź dostępna do oceny na dowolnej platformie medialnej).